Over klanttevredenheid gesproken.

Kim, eigenaresse van Zo Zoet Zo Stoer, is het type heel klantgericht. Fijn, want leuke kadootjes vinden terwijl je agenda uitpuilt van ‘things to do’ is soms iets wat te lang blijft liggen. Maar dankzij het leuke assortiment van deze webshop en het feit dat je ook bij Kim persoonlijk kunt aankloppen (help, ik kan dat ene leuke cadeautje niet vinden!) is dit een fijne place to be.

 

Kim is altijd op zoek naar de mooiste, originele en beste producten en de nieuwste trends met als uitgangspunt een happy feeling. Omdat klanttevredenheid voor Kim heel belangrijk is, gaat ze er ver in: ze geeft gratis advies en stelt met veel plezier een kraampakket samen. Op mijn vraag of dat allemaal niet teveel tijd kost, antwoord ze enthousiast: ‘Ik vind dat het bij webshoppen om de totaalbeleving gaat en daarom staat persoonlijk klantcontact bij mij hoog op de prioriteitenlijst. Ik pak elke bestelling ook als een cadeautje in. Niet alleen omdat ik mijn klanten zo heel blij maak, maar mezelf ook. Mooie lifestyle producten voor kids en baby’s hebben altijd mijn interesse gehad, maar nu ik zelf moeder kan ik mezelf er helemaal in verliezen. Er zijn heel veel mooie spullen, maar alleen de allermooiste verkoop ik in mijn shop.’

 

Als extra service organiseert Kim sinds kort ook gezellige avondjes bij klanten thuis. Moet er een babykamer ingericht worden? Wil je samen met vriendinnen een unieke kraammand samenstellen of wil je je eigen huis opfleuren? Tijdens zo’n shopavond neemt Kim een uitgebreide collectie items mee zodat klanten direct kunnen shoppen. Je hoeft dan niet op afstand te beslissen, maar kunt eerst alles bekijken, combineren en vergelijken.

Meer info hierover vind je hier.

 

 

Share this post:

Ook leuk om te lezen

    Volg Mamaschrijft

    Leave a Reply

    *

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    Type to Search

    See all results