Zeeman is the new hip?

Toen ik jong was, lang, lang geleden maar dat terzijde, was het not done om kleding van de Zeeman of de Wibra te dragen. Er was zelfs een woord voor kinderen die dat wel deden: Zebra-kinderen. Ik kan me herinneren dat ik zelfs niet met een plastic draagtasje (die bestonden toen nog) van de Wibra gezien wilde worden.

Best friend

Toen ik zelf kinderen kreeg heb ik vaak een rondje Zeeman en Wibra gedaan. Eerlijk is eerlijk, ik haalde er soms echt leuke items vandaan. Toen mijn zoon in zijn ‘ik wil op elk kledingstuk een zo groot mogelijke afbeelding van Cars, een dinosaurus of Superman’ fase zat was Zeeman my best friend. Hoewel ik zijn wensen beperkte tot ondergoed en pyjama’s. Ik moest er tenslotte tegenaan kijken.

Nieuwe collectie Zeeman

Maar whats going on….? De Zeeman brengt komende dagen een nieuwe collectie uit. Broeken, sweats, hoodies, sokken, shirts met een groot Zeeman logo erop. Met als kers op de taart (of moet ik zeggen pet op de zeeman) twee soorten sneakers. Het gaat om plain white sneakers van 12 euro vs geel-blauwe sneakers van maar liefst 200 euro. Die laatste zijn werkelijk zo spuuglelijk… Mijn zoon, 12,5 jaar oud, wenst de hele collectie Zeeman. Vrijdag as online te koop, hij wil de joggingbroek, de sokken, de trui, het T-shirt én de lelijke 200 euro schoenen. Voor die laatste heeft hij zich online ingeschreven, er wordt geloot wie de schoenen mag, ja mág, kopen. Het moet niet gekker worden.‘Superhip, iedereen wil die spullen mam, we moeten snel zijn!’

Als de kippen bij

Chapeau voor de marketeers van Zeeman! Ik zit dus as vrijdag klokslag 15.00 met zoon klaar om een flinke online bestelling te doen. Want als ik zoon moet geloven moeten we er als de kippen bij zijn… 
In ieder geval is mijn portemonnee blij met deze ontwikkelingen, thanks marketingafdeling van Zeeman 😀 (ook namens mijn Zebra-kind).
#nospon #washetmaarzonfeest #pubers 

Zeeman is the new hip
Zeeman is the new hip
Share this post:

Ook leuk om te lezen

Volg Mamaschrijft

Leave a Reply

*

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Type to Search

See all results